Nieuwsitem 1

Zorgeloos boekhouden

De afgelopen tijd zijn we druk bezig geweest met het implementeren van nieuwe functionaliteiten in onze boekhoudsoftware. Uitgangspunten waren hierbij: optimale digitalisering, tijdbesparing voor u als klant, en verschaffen van realtime-inzage in uw boekhouding.

U bent van harte welkom voor een demo van alle mogelijkheden. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten:

1. U krijgt volledig inzicht in uw financiële administratie. U kunt dan bijvoorbeeld dagelijks uw openstaande facturen checken;
2. Eenvoudig factureren en betalingsherinneringen versturen via mail of per post;
3. Facturen die u via mail ontvangt kunt u straks gelijk aan ons doorsturen, u krijgt bij ons een eigen e-mailadres, gekoppeld aan uw administratie;
4. Kassabonnetjes en papieren facturen kunt u scannen en ook doormailen
5. U kunt uw ontvangen facturen heel eenvoudig betalen vanuit de administratie;
6. Bankmutaties komen digitaal bij ons binnen, u hoeft geen papieren bankafschriften meer te brengen.

Door deze nieuwe mogelijkheden verwachten wij dat u flink wat tijd kunt besparen. Daarnaast kunnen wij uw administratie dagelijks bijwerken, zodat u altijd inzicht heeft in de meest actuele stand van zaken van uw onderneming. Met een appje op uw telefoon kunt u factureren & herinneren, betalen, uw boekhouding aanleveren, én ziet u in één oogopslag uw actuele financiële situatie.

Binnenkort sturen wij u een uitnodiging om de mogelijkheden te laten zien en om de laatste instellingen te activeren. Uiteraard kunt u ook zelf bellen voor een afspraak, het duurt ongeveer 30 minuten, daarna kunt u gelijk aan de slag.

Ga naar nieuwsitem 2 van de nieuwsbrief van november 2017 >>>